Φόρμα Επικοινωνίας

Σε περίπτωση επικοινωνίας μαζί μας, σας ενημερώνουμε ότι τα προσωπικά σας δεδομένα συλλέγονται κατόπιν ρητής συγκατάθεσής σας, θα χρησιμοποιηθούν για τις ανάγκες ενημέρωσης, επικοινωνίας και διεκπεραίωσης της – ηλεκτρονικής ή άλλης – αλληλογραφίας, κατόπιν υποβολής αιτήματος / ερώτησής σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας της σελίδας, για θέματα σχετικά με την λειτουργία της σελίδας και τις παρεχόμενες από εμάς υπηρεσίες. Προς εξυπηρέτηση του σκοπού αυτού τα δεδομένα θα αποθηκευτούν από την εταιρεία μας, για χρονικό διάστημα 1 έτους, και δεν θα διαβιβαστούν περαιτέρω σε τρίτους αποδέκτες. Για κάθε πληροφορία σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων και τα δικαιώματά σας, μπορείτε να υποβάλλετε αίτημα στην διεύθυνση ηλ. ταχυδρομείου: .

 

    Στοιχεία Επικοινωνίας

    Διεύθυνση
    Γυμν. Μυστακίδου 30
    Χαριλάου, Θεσσαλονίκη
    54250

    Επικοινωνία
    Τ: +30 2310 351 610
    Φ: +30 2310 471 187

    Ώρες Λειτουργίας
    Δευτέρα – Παρασκευή
    09:00 – 17:30

    Συχνές Ερωτήσεις

    Μπορώ να μισθώσω τα Infokiosk ή πρέπει να τα αγοράσω;

    Όλα τα Infokiosk της Cosmos Digital Α.Ε. παραχωρούνται υπό τη μορφή μίσθωσης. Ελάχιστη διάρκεια συνεργασίας είναι τα τρία έτη, ενώ με το πέρας της τριετίας, μπορείτε να ανανεώνετε τη χρήση ετησίως. Η μίσθωση, μας επιτρέπει να παρέχουμε δωρεάν τεχνική υποστήριξη για όλο το διάστημα συνεργασίας καθώς επίσης και να αντικαθιστούμε πιθανά ελαττωματικά μέρη.

    Κάθε πότε ενημερώνεται ο τουριστικός οδηγός;

    Ο τουριστικός οδηγός ενημερώνεται καθημερινά και με αυτοματοποιημένο τρόπο. Δε χρειάζεται καμιά ενέργεια από την πλευρά σας για να λάβετε την πιο πρόσφατη ενημέρωση. Ενδεικτικά, ο τουριστικός οδηγός προβάλλει καθημερινά τα εφημερεύοντα νοσοκομεία και φαρμακεία της περιοχής, αναχωρήσεις & αφίξεις πτήσεων καθώς τις τελευταίες ειδήσεις. Αναφορικά με τον τουριστικό οδηγό, οι πληροφορίες ενημερώνονται και εμπλουτίζονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ενώ και τα χρήσιμα τηλέφωνα επικαιροποιούνται πολλές φορές μέσα στο χρόνο. Παράλληλα, μέσω της δυνατότητας που δίνει η εφαρμογή να αναφέρετε ανακριβείς πληροφορίες, μπορούμε και ενημερώνουμε άμεσα πληροφορίες που αλλάζουν συχνά (τηλέφωνα, διευθύνσεις κτλ.)

    Τι Ενέργειες πρέπει να κάνω σε περίπτωση βλάβης;

    Σε περίπτωση βλάβης θα πρέπει να καλέσετε στη γραμμή τεχνικής υποστήριξης για να αναγγείλετε τη βλάβη. Οι τεχνικοί μας, με μερικές ερωτήσεις θα διαπιστώσουν αν το πρόβλημα λύνεται απομακρυσμένα και θα σας δώσουν τις κατάλληλες οδηγίες για να το διορθώσετε. Σε περίπτωση που το πρόβλημα δε λύνεται απομακρυσμένα, σε συνεννόηση μαζί σας θα προγραμματίσουν επίσκεψη στο χώρο του εγκατεστημένου Infokiosk για να επιδιορθώσουν τη βλάβη. Υπενθυμίζεται, πως η τεχνική υποστήριξη παρέχεται δωρεάν για όλο το διάστημα συνεργασίας.

    Ποια τα βήματα της διαδικασίας δημοσίευσης μιας διαφήμισης;

    • Το τμήμα Γραφικών της εταιρίας μας σας ενημερώνει ηλεκτρονικά για τις προδιαγραφές των αρχείων που απαιτούνται για τη δημιουργία των καταχωρήσεών σας.
    • Με την παραλαβή των αρχείων, δημιουργούνται προσχέδια τα οποία και σας αποστέλλονται ηλεκτρονικά.
    • Πάνω στα προσχέδια συζητούνται πιθανές τροποποιήσεις μέχρι να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.
    • Εφόσον το αποτέλεσμα σας ικανοποιεί, μας δηλώνετε γραπτώς ότι έχουμε την έγκρισή σας για δημοσίευση.
    • Οι καταχωρήσεις δημοσιεύονται από την επόμενη μέρα στο δίκτυο Infokiosk της Cosmos Digital.

    Πόσο συχνά μπορώ να ενημερώνω τις καταχωρήσεις μου;

    Τα συμφωνητικά προβολής της Cosmos Digital, προβλέπουν απεριόριστες ανανεώσεις των δημιουργικών για όλο το διάστημα συνεργασίας. Αν θέλετε να αλλάξετε την καμπάνια σας σε συγκεκριμένη ημερομηνία, θα πρέπει να μας ενημερώσετε (στέλνοντας παράλληλα και τα αντίστοιχο υλικό) τουλάχιστον 48 ώρες πριν την επιθυμητή ώρα ενημέρωσης.

    Πως μπορώ να ενημερωθώ για την επισκεψιμότητα των καταχωρήσεών μου;

    Με σχετικό αίτημα στη γραμμή υποστήριξης μπορούμε να σας αποστείλουμε ηλεκτρονικά αναλυτική αναφορά, για τις επισκέψεις που είχαν οι καταχωρήσεις για το διάστημα που σας ενδιαφέρει και ανά τερματικό.